
تنهاییتـــ برای منــ … xa0غصه هایتــ برای منــ xa0… xa0همه بغضها و اشکهایتــ برای منــ ..تو فقطــبخند برایمــ بخندآنقدر بلنــــدتا بشنومـــ صدای خنده هایتـــ را… xa0صدای همیشهـ خوبـــ بودنتــ را ... دلتنگـــ خنده هایتــــ هستمـــ ...
ادامه مطلب
xa0 کاش به جای من بودی، تا می فهمیدی که دوست داشتنت، چه کار سخت و فرساینده ایست !!! کاش من به جای بودم، تا طعم این همه دوست داشتن را می چشیدم!!! xa0...
ادامه مطلب