
کاش < تو >
به جای من بودی،
تا می فهمیدی که دوست داشتنت،
چه کار سخت و فرساینده ایست !!!
کاش من به جای < تو > بودم،
تا طعم این همه دوست داشتن را می چشیدم!!!
عاشقونه ...
ما را در سایت عاشقونه دنبال میکنید
برچسب: تويتر,تولدت مبارک,توم وجيري,تویتر,توت,تولد,تونس,تور گرجستان,توفي,توباكي, نویسنده: بازدید: 82